Den smaskiga veckan

Efter att ha sammanfattat min tämligen händelserika förra vecka med smaskiga detaljer och många lovord om staden jag befann mig i och om äventyret jag var med om måste jag tyvärr meddela att datorn åt upp allt i ett nafs utan att vare sig verka vilja spotta ut skiten eller pressa ut den den andra vägen.
Alla de smaskiga detaljerna ledde i alla fall till jag kom in på en GRYYM dansskola i Varberg. Och Jonatan också.
Nu sitter jag återigen och med nytt mod och nördar So You Think You Can Dance och drömmer om balett termer jag inte ens kan stava till, 34 timmar schemalagd träning i veckan och staden Varberg, som jag tycks ha gått och förälskat mig i.
Meene.. På torsdag åker jag ju till Paris... :) Och söker en cirkusskola. Och det vore ju sannerligen inte dumt att komma in där... Om den är bättre än dansskolan vill säga. Ja, vi får väl se, vi får sannerligen se. Det vore ju inte fel, inte helt tokigt att bo i Paris nästa år..
Paris 2008
Paris 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0