Glädjeskrik i vinden

Jag dansar omkring på rosa moln, jag går på världens bästa utbildning, jag bor bredvid och kör parakro med världens bästa Jonatan, (som jag för övrigt kommer behöva kuta över till och klippa håret på om några minuter)
jag har den finaste omgivningen man kan tänka sig, jag har havet..! de bästa tränarna som får till och med balett och teori att vara hur kul som helst, jag får min lön om en vecka, jag bor i värstaste billigaste Varberg :), jag har en sjukt snygg cykel, jag börjar få benmuskler, det bor en kaninfamilj på min bakgård, jag cyklar det fortaste jag kan nerför långa backar och skriker glädjeskrik det högsta jag kan för att min röst ändå blåser bort med vinden, jag har en helårsprenumeration på DN, jag mår så bra, det är vackert väder var dag, jag är inspirerad, jag har en helt fantastisk klass, jag har lite tid att fota ibland, jag och Jonatan har börjat skapa ett nummer, vi tränar tio timmar om dagen, jag har med mig bara bra böcker hit, det är nybäddat i min säng, jag är beviljad inackorderingstillägg, jag har en massa goda teer kryddhyllan, det är varmt i stugan! det finns kvällskurser med lena två dagar, det finns en liten gullig marknad i centrum varje lördag... Åhåå jaja.. Hör ni hur bra jag har det?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0