Träning Söndag 24 april 2011


Från och med idag tänker jag börja träningsdagboka, jag har hört otaliga joggare prata om hur mycket motivationen ökar om man tvingas publicera sina resultat. Jag tänker således ta efter deras goda exempel.
Alltså:
Söndag 24 april 2011, för övrigt en mycket solig påskdag med särdeles glada fåglar utanför mitt fönster.
Styrka 60 minuter
Mage, axlar, sidan, rygg.
Löpning 30 minuter
Vinterviken runt, förbi Blommens och bort till Konsum i Gröndal.
Powerwalk 15 minuter
Promenad hem från Konsum till mitt lilla gryt.
YAMUNA Stretch 60 minuter
Baksidor, framsidor, vader

Nu ska jag alldeles strax iväg på mimföreställningen på Boulevardteatern.
Satsar på att hinna med gummibandsarmstyrka och YAMUNA Stretcha bröstmusklerna när jag kommer hem.
Åt en alldeles förträfflig lunch. Såhär!
1 bäbis ägg
1 morot med philadelphia-purjolök-svartpeppar-dipp
1 curryfräst banan med turkisk youghurt
Och 1 kopp kaffe! :)
Klockan är 13.15. Gabriel har inte vaknat än. Sicken grabb, sicken sjusovare till storebror jag har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0