Ett par träningsdagar per gång i tidsbristens namn

Aaahhrrrgrg, jag hatar tidsbrist. Men det är trots allt ett faktum i mitt liv och jag var därmed dålig både tisdag och onsdag och hann inte blogga.. :(
Träning Tisdag 26 april
Idag blev en hetsig dag, för jag behövde åka  in till stan tidigt.
Uppvärmning, 20 minuter
En kortis. Hopprep, 2500 hopp.
Handstående 1 timme
Promenad, 6 timmar
I stan, shopping :)

Träning Torsdag 28 april:
Styrka, 1 timme
Mage, armar.
Nummer, 45 minuter
Ute på gräsmattan i solskenet och i takt till fåglarnas kvitter.
Promenad, 2 timmar
Vintervikens vackra stråk. Jag promenerade så anspråkslöst som ett barn med evigheten framför sig. Jag klättrade i träd, satt på berget och log mot solen, hoppade på stenarna vid vattnet, skalade pinnar, visslade och sjöng ackompanjerad av vindens sus. Jag var väldigt lycklig.
Mitt träningsgummiband gick sönder igår. Idag ska jag köpa ett nytt och passa på att leta pärlörhängen när jag ändå är i stan, eftersom de tre senaste jag har ägt har tappats bort. Hittar jag inga jag tycker om så ska jag nog beställa dessa:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0